((:

Heejj :)
Har inte hänt ett skit idag :/
Jag är as seg , pallar inte gö ett skit ;o
Har sjukt ont i huvudet, som vanligt (a)
Är mega trött, men kanske inte skulle va de om ja ba satt här hela tin ..
Jag borde ta och skaffa mig ett liv kasnke :)
Elr ngt i den stilen (:
Idag hare iaf kmt en massa små påskkärringar, haha, låter .. lite fult :)
Så ganska tur att ja vart hemma idag iaf, annars skulle de inte fått ngt godis här ;/
hihi :)
Jag ska playa Joel på 6 veckor,
Jag kmr aldrig i hela mitt liv klarare ! :(
Men jag längtar iaf tills i sommar ! :D
Blir troligtvis att vi flyttar in till uppsala då :) , fast beror ju om vi hinner få ngt elr inte, 
Men står väldigt långt fram i en kö så :)) (y
Isf får man väll även se om man byter skola elr inte :o
Aja , nu har ja absolut inget att skriva, ;ööö
pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0