Fyrsihov :)

Helo :)
Skolan idag, typ först idrott, 
pingis&badminton, fett oseriöst :D
Jag ägggeerrrr (h hah ..
Aja, sen typ so, skrev ut massa papper bara ;dd
Sen matte, dampdampdamp.
Aja, fick iaf se provet, hade bara ett fel (a), men vene va ja fick än :))
Sen vare lunch, typ ah .. lunch.
Taggade hem för att hämta badkläderna.
Först glömde jag att byta skor, så lärde springa in igen, sen sprang jag ut,
då märkte jag att jag glömt mobilen, så sprang in igen, och sen ut,
sen märkte jag att ja hade glömt pengarna, så fick springa ännu en gång till x))
Aja, sen vare kemi, typ fetttt tråkigt :)
Vi fick typ saft till varåt grupprum utav tina, inte för ja dricker saft men iaf (a)
Aja,sen vare slut på dagen ;)
Så vi taggade till bussen, jag, lijah,stinah,aniela&malin :)
Vi satte oss typ där bak med den andre malin också (:
SEn iaf ngn gång kom vi till fyrishov, typ badade ;PppP
haha (:
Typ tog ngt mellanrum med fett matsvull (:
Aja, nu måste ni bara höra, Jag hoppade ifrån femman (hh)
Haha ;D nu känner jag mig stolt elr ngt (a)
Aja, vid fem kom iaf david&magnus också :))
Då varte nog ännu roligare faktiskt ;d
Aja, sen när vi skulle dra märker aniela att ja inte har nyckeln kvar ! :ööö
Så vi fick sringa tbx och leta, sprang först bort till hoppsakera, etfersom dt var högst sannpolikhet att den va där, 
tur som jag har, kollar jag vart femman typ är över mig, simmar ner en  liten bit och seren, så fick iaf tag påren :D
Men fick fett ont i öronen&halsen pga trycket ;o'
Haha, aja, typ fixade oss och skit, lijah taggade eftersom hennes mamma typ va i stan så hon fick skjuts hem :)
Men vi typ missa bussen, elr ja, typ så, 
Så vi gick ngn annanstans ist, elr ja, till klostergatan (x
Haha, tog bussen sen nären kom,
När David&Magnus klev på vart dt ngt fel så vi lärde stå i evugheter och vänta på att en ny nbuss skulle kma x)
Aja, kom iaf hem ngn gång , (:
Vart en trevlig dag, tack :D <3
iiih, :))
pusssss<3

Alicia,Lijah&Amanda :)<3

Sofia,Stinah&Madde :)<3

Stinah&lijah e ibakrunden ((: <3 
och sötnosen sofia :)) <3

Lijah&stinah :)<3

Stinah (:<3

Typ fett fint (a) ((:

Aniela :)

Stinah :)
Jag&Stinah :)<3

Aniela, Jag&Stinah :)<3
typ ser mongo ut men iaf (a)

Sinah&Aniela :)<3

Magnus&David :)<3
Sen pallar ja inge fler bilder, blir så många (a)





Kommentarer
Postat av: Amiiir

fy vad kul ;D tro det eller inte! men jag hade själv idrott första lektionen men då lirade vi fotboll<3 sen hade jag so, precis som du ;D vilket sammanträffande!

2009-04-17 @ 23:26:12
Postat av: Johanna

hahah, menar dt ;D <3

2009-04-18 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0