öööuuhhhmmm ;s

Heejj, :)
Har inte precis gjort så mkt idag, och som nvanligt inte pluggat så mkt som ja borde (a), och jag som ända har tid eftersom ja inte gör ngt ;oo
Aja, iaf så tror jag att dt e ..ehm vene, men vissa dagar då kollar typ folk , asså inte vilka som helst, men tex. såna från skolan och sånt, allihopa samma dag, så äre jämt ;o
Måste vara ngt mystiskt över d thela elr ngt (: hahah ..
Aja, har .. haft tråkigt :))
Imorn äre iaf prov, och efter skolan taggar Jag, Elin, Lollo, Henke&Lijah in till uppsala :) tror iaf inte dt va ngr fler , elr fördendelen, kasnke dt va stinah också ((:
Eeehhhh, har typ inget att skriva ;o
Elr jo en grejj, men dt kan ja skriva senare i veckan (a)
blääää, jag är uttråkad, fett uttråkad ! 
aja, 
pusss<3



Kommentarer
Postat av: stina

jag o aniela också :P <3

2009-04-20 @ 21:38:11
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: Johanna

iih, så kul :D <33

2009-04-20 @ 21:54:27
Postat av: Amir

så du är uttråkad? det låter...

... tråkigt? :D

2009-04-20 @ 22:11:06
Postat av: Johanna

haha, menar dt ! ((:

2009-04-21 @ 07:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0