tråååk ! ;o

Hej gott folk! :)
Har precis osm jag sa tidigare inet gjort så mkt idag, är mesta bara allmänt trött bvilekt jag har varit grymt mkt på senaste tiden :o , faktiskt helt sjukt mkt ;o
Men aja, sånt e livet ;]
Måste egentligen kanske göra lite på so uppsatsen, ska ju va klart nästa vecka. 
Juste, kanske engelska&fysik läxan tills imosn också, men vene om jag pallar.
Andra saker som jag även måste göra är att städa, vilket jag har blivit gryyymt dålig på sen senaste tiden ;o
Dt e verkligen kallabalik på mitt rum, om jag inte städar idag måste jag ivf föra dt imorn.
Och all min vita tvätt måste fixas också, eftersom damp tvätt maskinen har förtstört alltihop! :(
Uhh, jag är inte glad för dt kan jag säga er ! ;o
Aja, imorn taggar jag ivf till uppsala med stinah&lijah, dt ska bli kul :) <33
Öhm, aja, baybay :)
pusss&godnatt på er allihopa :)<3
Inte för jag ska sova ännu, men iaf, ni fattar ;D


Blir en bild på jessica, ba för hon e så söt :)
& för att jag inte kmr åt bilderna på min dator, så tar en som redan finns i arkivet, (a),
iiih, loveya :*<33




Kommentarer
Postat av: Amir

hihihh du vill inte se mitt rum.. kläder överallt, guitar hero gittaren liggandes på golvet någonstans under kläderna och skrivbordet ser ut som.. ja, vad ser det uut som? :D

2009-04-29 @ 04:02:30
Postat av: jessica

Men tack för den damp bilden xD

2009-04-29 @ 15:27:42
Postat av: Johhanna

äh dt ser säkert väl sätdat ut ! :D

2009-04-29 @ 15:59:52
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Johhanna

haha, lungt :D pussss!

2009-04-29 @ 16:05:36
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0