träning (:

Heejj, :)
Blev tillslut inte bara plugg idag, johanna undrade om inte jag kunde kma på träningen idag etfersom hon annars skulle ja blivit ensam typ :)
Så taggade med dit, har faktiskt bara vart med en gång tidigare ;o
Men va som tur va inte allt för jobbigt idag (a), 
iaf absolut inte lika jobbigt som sist ! :o
Eh, efter träningen satt jag auf kvar med johanna och väntade ett tag :) sen tagga hem ((:
Åt ngr mackor&duscha :))
Har däremot hört från ngn källa att Joel kmr hit imorn ;$ 
Faaasst, jag ska ju kanske inte till uppsala (a)
Men vem vet , dt kanske inte alls är så att han ska hit ;9
hahah , gud va ja e tönt (x
aja, ska typ plugga lite till nu & sen sova, 
pusss<3


Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror johanna är lite in love i joel ;) NÄNÄNÄNNÄ! xP

2009-04-15 @ 13:22:41
Postat av: Johanna

neheje :(

2009-04-15 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0