:)<3

Heejj :)
Innan ja forstätter sitter ja på jessicas dator, kan typ inte skriva påren :)
Tog iaf typ fem i tre bussen till stan idag :)
Skulle köpa bikini, men dt va stängt ;/
Får tare ngn annan dag :)
Helt öde vare också :o
Aja, sen tog ja ngn buss till alunda :)
Sen när bussen va framma tagga ja till jessica iaf :)
Typ mat på en gång (:
Gottgott :)
Eh, sen tagga vi ut typ :)
Gick runt ba, typ helt öde (:
Tog lite kort, de kmr väll imorn tror ja ,
Om jessica tänker skicka bilderna till mig ! :o
Den taskmörten :(
hihihihi (a)
Aja, sen  gick vi in, kollade på talang :)
Den skiten va ju typ mongo .
Sen kollade vi på typ singin bee också (:
Ah, och nu sitter ja här och jessica kollar på ngn film på fyran, ska väll också sätta mig för att kolla snart :)
Aja, va massa saker ja skulle skriva, nu ha jag glömt allt hihi :)
Elr juste, min mobil e for tillfället världens seeegaaasstttee !
För ja orkar inte rensa sms (a)
Och då blire ngt förbaskat segt,
Är snart uppe i 3000 i inkorgen ..
Inte bra ! ;öö
Och orkar aldrig rensa hlr (a)
Aja, nu kmr ja iaf inte på ngt mer (:
pussss<3

Snyggast bikd ever  ,
älskarey :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0