iih :)<3

Hejj :)
Vaknade vid typ elva elr ngt idag, har ba fixat mig sen dess (a)
Ska åka till mormor om typ en timme :)
Där kmr även fam. ohlsson vara :)) (y <33
Ja hoppas väll att vi får påksmat ;o 
Har inte ätit ngn sån ännu ;/
Men men :)
Man överlever väll annars ;dd
I veckan kmr dt iaf nog kma en hund hem till oss, som vi typ ska va foder hem åt :)
Ingen aning va rasen heter, men en sån är typ fett big ..
Aja, ska väll kanske bli trevligt :)
Nu vet ja inget mer att skriva ;oo
Men ska väll iaf lägga in bilder nu (:
Har bara hunnit få ngr, men får väll resten sen ;9
På tis börjar skolan igen ...
usch blä
So prov på ons, perfekt !
Noot, så man ska väll börja plugga till dt också nu idag typ ;o
Vet ju iaf lite vad som kmr på provet (a) (y
Juste, rymdgrillen som ringde mig igår ba "vem äre?" 
Jag ba " johanna, och du?"
Han ba "då har ja ringt fel"
Och sen la han på efter att ringt mig typ tre ggr ;o
Och ifall ni undrar , så va rymdgrillen ngt ställe i gbg :)
Ingen aning, men säkte ba på eniro ;o
Aja, 
pussss<3












Kommentarer
Postat av: jessica

hahah mycket fina bilder hörrö! xD

2009-04-12 @ 22:21:13
Postat av: Johanna

VET ! :D <333

2009-04-12 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0