hah :)

Hejj, :)
Vaknade ngn gång idag, lalala
Har inte gjort så mkt, bara plugggggattt ...
Inte kul .
Men skit samma , 
Måste in och köpa bikinin ngn gång den här veckan ! :o
Typ på ons tror ja dt blir, skulle egentligen på tis, för då skulle ja iaf träffa ngr , 
men kom på att jag nog mpste plugga till provet då, så får bli ngn annan dag ist :)
Aja, nu hade iaf micke typ eh tagit upp ngt om att han vill ha hela vårndaden om oss,
John&Jag får ju bestömma sj, men inet jennie, 
Fast de står redan i ngr papper bestämt att han ba får ha oss på helgerna, så äh ja vene
Men han hade iaf sagt eftersom vi får vestämma sj, 
Så john vare väll inget med, 
Men Jag däremot, jag var bara en tjurig tonnåring som säkert skulle ändra mig.
Jo tjena, vetarn .
Åhh gud va arg ja blir på hnm ! 
Före första ville ja inte ens bo hos hnm när ja va liten, men då vare ju inte precis så att man ville säga ngt, med tanke på att man nva rädd för hnm och att man ända skule bli illa tvungen tillre.
Sen så, hur ofta är jag arg ?
Asså, helt ärligt e jag inte ens dt en gång i månaden, utan färre ggr än så, 
Visst jag kan bli irriterad, men dt är ba på folk på msn och sånt , och ja på hnm också då.
Elr ja, hnm är jag arg på, men de blir ju en annan sak än att va arg på ngn man tex träffar.
Ja om v säger mamma tex, om ja skulle bli arg på henne äre klart att dt oftast kan bli ngt tjaffs elr ngt, inte före e ofta, men iaf, men dt funkar ju inte så när man inte träffar  hnm, men de e ja däremot sjukt glad över.
Aja, helt störd är han.
Fördendelen, precis som ja kr ihåg dt att han ba va arg och dum hela tiden, så säger mamma att han jämt va så taskig mot mig, och ja, dt är precis så jag kmr ihåg det.
Hur fan tror han att han kan få tycke utav sitt barn om han e dum mot re ? :s 
Jag fick knappt ens prata för hnm ..
Aja, skit samma,
Blir väll inte tilll att göra så mkt idag , 
Bara massa plugggg ;s
pussss<3

Typ Jag&John :))<3

Typ välrds söta Jimmy&Jessica ((: <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0