Sssvar på frågor :)

Hejj, :)
Somsagt har jag inte gjort mkt idag, bara helt allmänt seg :)
Typ har iaf ändrat lite på designen, ska fixa den helt ngn annan dag, 
men vill bara veta, ären sämre elr bättre nu ? ;o
Jag vette fan va ja tkr ;d 
Höhö , eftersom ja iaf inte har ngt att skriva och ingen tänker skriva ngr frågor, så kan ja lika bra svara på de nu (:
Blev typ tre st, varav en inte ens va en fråga x)
Fast aja, hade ngo inte färväntat mig så många hlr :)

Postat av; Jessica
haha jag e först! Men jag vet inte vad ja ska fråga, eftersom jag kan det mest om dig ;) menmen kommer nog på något.. 
Svar; Haha, men dt e bra Jessica!:D loveya :*<3


Postat av; Viktor 
Är du glad? :)) 
Svar; Yeesss, jag är alltid glad :) (h) (a)

Posta av; pudi
haha^^ ehm skulle bara ställa en fråga, du bloggar ju, men asså skriver man om varje dag då liksom lr bara dom dagar när man känner för det?:P 
Svar; Njaa, asså dt e ju inte precis så att ngn tvingar en att skriva ;9 haha :)) men ja skriver väll varje dag, ivf om ja e hemma :), men dt e väll för ja även har lust, eftersom ja inte har ngt liv ;] så ja, jag har kanske inte ett så jätte bra svar påre, eftesom jag jämt har lust att srkiva ((:

Höhö, dt va de frågorna ;DD hahaa ((x
Aja, nu har ja iaf noll att skriva om :)
pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0