damdamdam :)

Helo :)
Skola igen nu efter lovet, faktiskt en sjuk rolig dag (:
Fast kan inte påstå att den va så himla mkt roligare än alla andra :)
Det värsta med skolan e nog faktiskt bara allt pluggandes, annars äre mesta helt okej englit mig, kanske att man skulle kunna ta bort de tidiga mornarna ibland , men de överlver ja före mesta med, så de funkar bra :)
Men allt pluggandes iaf, dt tkr ja man kunde ta bort.
Liksom, man vill ha lite fritid kanske ?
Jo visst, alla pluggasr väll olika mkt beroende på hur mkt man satsar elr hur snabbt man lär sig, dt e klart de e olika för alla.
Men tex jag sj, jag kan säga att jag pluggar ngt bedröbligt mkt ;s 
Fast egentligen mest för ja inte har så mkt att göra ..
Men när ja då pluggar så mkt tackar jag sedan nej till saker att göra, och dt hela blir ngn kedja typ, ah men ni kanske fattar ..
Iaf borde alla läxor&prov bort ! ;ö
Aja, va iaf kemi första timmen, ganksa tråkigt däremot, men de e precis dt de brukar va ;9
Sen svenska, gick ngt otroligt snabbt , sen lunch :)
Efter dt vare franska, haha, sjukt ukl som vanligt ! ;D
Kanske lite synd att man inte tänker gå kvar, men vem vet, dt kanske e ännu roligare på typ svenska/engelska ;]]
Hah, och ja, dt va ju iaf lite väldigt mkt mer prat än vanligt, (:
Aja, sen vare iaf so 25min, minuter som bara springer iväg :))
Efter dt vare ba mentorsträff sen till att sluta (:
Satte mig och kollade upp typ tusen olika saker på datorn, vette fan vad men dt göre samma :)
Sen börja plugga lite mer på so provet, eftersom jag knappt pluggat ngt ännu även om man kanske kan tro dt med tanke på vad jag skrivit i tidigare inlägg ;dd 
Aja, fick iaf låna lijahs prov, TACK ! :D <3 :*
Så ja kan plugga på dt, eftersom de frågorna kmr ;D
Inte så smart gjort utav stefan, men han får skylle sig sj :)
Fast lite taskigt mot resten av klassen måste ja ju säga att dt e när ja gör såhär (a), men ibland får man faktiskt tänka på sitt egna behov också ;]] (a)
Gick ju inte precis så lyckat före andra i klassen, men va ju inte precis ngn som brydde sig om dt här provet, 
För A2 gick dt däremot bättre (:
Grattis säger v iaf till Aniela, Lijah, Stinah&Madde varav allihopa fick bra poäng ! ((:
Resten vet ja itne vare fick men ;d
Men iaf så tkr ja att ni faktiskt kan vara snäla och ställa ngn fråga där nere när ni ända kollar ! (a)
Jag lovar att svara på allt, och ni behöver ju inte precis skriva era namn ;d 
Elr så äre så att mitt liv i noll intressant att få fråga ngt om, så alla skiter ire ;o
Typ känns lite tråkigt me en blogg däre inte händer ett skit ;((
hiihihh :)
Fast kul att skriva iaf (:
Men fortfarande folk som kollar min gammla blogg, helt sjukt ;s
VArje dag äre minst två st som kollar, som mest hare vart 6 unika besökare på två veckor, visst dt är inte många, men med tanke på att dt var två veckor&fem dagar sen jag skrev att ja itne skulle blogga ngt mer iren så är dt ganska mkt faktiskt ;o
Och liskom, jag tror knappast att dt är samma personer som kollar varje dag, nej, dt tror jag verkligen inte :)
Men däremot börjar den här bloggen klättra uppåt, även om den inte har kmt så pass långt som min förra elr förr förra blogg va, så ären på god väg kan ja säga er (: 
Det gillar ja (y :D
Aja, nu kmr ja inte på ngt mer att skriva om (:
Elr jo, fråga frågor ! (a) ;$
En till sak med fördendelen, precis som en annan sa, så tkr jag rubiker är dryga, liksom .. eh ja . ((:
pusss<3

Tkr faktist dt e grymt tråkigt när man inte har bilder (: 
Spelar ingen roll vare e för bilder men liksom, iaf :)
Och denna bild ska jag nog bidra med i en tävling idag, elr om jag pallar ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0