Valborg! :)

Heej på er sötnosar! :)
Blev väckt imorse vid sju av en massamassa sms -.-' 
Dryyyygt som bara den ! 
Aja, sov iaf till kvart i nio :) 
Sen duschade jag, åt fruskost, fixat mig lite :)
Är inte klar på långa vägar ! ;o
Läste precis på lijahs blogg att hon har panik för hon itne vet vad hon ska ha på sig, ja hon är ivf inet den ända som har dt! ;o
Jag har fetttt med panik ! :oo
ingen aning om vad ja ska ha på mig ! :o
oh, gud, hjälp mig! 
Aja, måste typ fortsätta med mitt nu :)
VId kvart över ett kmr madde och sen tror jag lijah kmr vid halv två ? :)<33
Efter dt taggar vi till johanna, är där och grillar och masas sånt mys :)
Just fan måste kolla om vi har ngt som ja kan grilla också ! :o
Aja, sen efter dt taggar jag&lijah in till stan, :)
Finns många att välja på att träffa iaf, så vi får se hur vi gör då :)
pussss!<3


och nu ska ja även skryta lite, eftersom jag e så glad över alla kommenterar (a), även om dt inte e ett skit gemfört med vad vissa andra har :o
Men iaf (:
& sen är jungr mina egna också (a)

Kommentarer
Postat av: Olessia

taack :D detsamma

2009-04-30 @ 17:28:10
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snyggaste bloggen? (aa) :) <3

Hittar du på nu ?

Kraam <3

2009-04-30 @ 19:15:33
URL: http://glairty.blogg.se/
Postat av: Amir

hihi där ståre mitt namn :D <3

2009-04-30 @ 22:50:38
Postat av: Johhanna

haha, ah, en massa ggr ;)) <3

2009-05-01 @ 11:13:30
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0