Elin är hemma nu :)) <3

Hejsan gullungar :D <3
Har blivit rejält trött nu, vill helst bara gå och sova.
Men men, lovat är lovat, så måste ut med elin sen.
Hon har ju iallafall kommit hem nu, men det kan nog ta ett tag innan hon har fixat klart sig, så ja, det är ett tag tils jag ska ut ..
Haha, förndendelen, eftersom jag har varit så dålig på att upptadera den här vecka, för det har varit så mycket krångel, så har jag inte berättat att jag har tagit ännu fler hål i öronen (a).
Det var väll i tisdags eller måndags tror jag, men däremot så tycker jag att det är rejält fult, lite för mycket liksom.
Har ju fyra stycken på rad på varje öra nu, och örhängena är ju rätt stora också..
Men jag vägrar att ta några andra! (;
Hihi, pussss! :D <3

Ska fixa bilden senare, har inte pallat än.
En sak till förndendelen, ni vet bilderna från igår? 
Ser ni att de har fel färg på bakrunden x)Höhö, skulle ha ändrat till vitt, men glömde antagligen bort det.
Men aja, syns ju inte mega bra men ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0