fastande vid datorn (a,

Tjaaa :D <3
Jag är trött, trött som bara den ;s
Men aja , har än så länge bara suttit vid datorn idag med, fast har ju bara vart hemma i två timmar typ, men ivarjfall (a).
Höhö, råkade fastna vid att kolla på kameror osv. :)
För jag upptäckte idag, att jag skulle kunna ha råd med den där kameran som jag skulle köpa redan den här månaden, men för det första tror jag inte att jag ska ha den längre, den verkar inte så bra (a), haha.
&sen så lär jag nog behöva pengarna till annat, det är en himla massa som ska köpas (:
Men är ju liksom aldrig i uppsala längre känns det som, aja, bor man i tärnsjö så gör man.
Ska nog försöka på ut elin snart, för jag vill inte sitta inne hela två dagar (a, 
pusssss<3


Kommentarer
Postat av: leila

fin bild! :)



re:

hellu :) inte mycket, ska käka snart.. själv då? <3

2009-08-25 @ 20:00:22
URL: http://turnright.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

sv; tack detsamma! :D <3

2009-08-25 @ 20:06:58
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0