Fest hos robin&vallen (:

Tjenare :D <3
Haha, sorry för att jag inte har skrivit något, men vi gick upp typ mega sent..
Jag kanske ska sluta blogga?
Aja, har iallfall nyligen duschat, vi fixar oss lite nu, ska väll äta något snart också :)
Sen blri det mer fix, haha (; 
Någon gång ikväll så taggar jag, Lia, Ella&Någon John från österfärnebo till robin på fest ((:
&Sorry oscar för att jag inte kommer på din grillfest ;$ fast har faktiskt varit bestämt längre tid att vi ska på robins fest så (:
Yessyess, &jag antar att vi taggar till vallen senare någon gång under kvällen, så vi är hos robin ett tag bara (a, sen taggar vi vidare :D 
hihi, pusspuss! ((: <3

Hihi, vet att jag har haft bilden en miljontals gånger, men iallafall (a<3
Jag&Lia, 
älskar dej! (k)

Kommentarer
Postat av: Amir

festa loss :D

2009-08-01 @ 15:00:48
URL: http://amirmeda.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

hoppas ni har jättesköj!!!

2009-08-01 @ 22:21:20
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0