Fest hos sonny,

Tja snyggingar! :D <3
Blev inte helt som planerat men ;)
Först gick jag&lia ner till pizzan, för där var elin&Aniela ((:<3
Sen typ var vi ute lite, så kom tobbe &tillslut beslöt vi oss för att dra till våla &john följde även med :)
Så dumpade vi lia vid stationen, för hon skulle sova hos stina istället.
Träffade på josse, mickan&amanda (:
Sen gick vi vidare till fribbans, där var det lite folk.
Typ inte så kul, så jag, aniela&elin gick iväg till tobbe som skulle med dannenberg på fest hos sonny, så hängde vi med de (:
Var väll en del folk, men haed inte så jätte roligt precis (;
hihi, men ska typ sova nu snart tror jag :)
pusssss<3
Bilder från bussen;
Elin,
Lia,
Aniela,
Tobbe,
John.
Fler bilder kanske kommer imorn, det beror på om John har några eller inte.

Kommentarer
Postat av: Johhanna ((:

hahah jag har bara på viktor och oliver när dom spyr eller något XD

2009-08-30 @ 18:48:34
URL: http://jjohhannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0