Hela min morgon dag (h)

Tjaaaa! :D <3
Nu har vi suttit vid datorn&kollat på tv vartannat, haha (;
Ätit glass har vi också (a.
Haha, intressant? ;) 
Aja, vi ska typ sova nu (:
Kanske inte ens kommer hinna skriva imorn, vi får se :*
Så kan ju lika bra berätta nu :))
Först ska vi upp jätte tidigt, sen ska vi äta frukost, sen ska vi fixa oss, hahah ! 
Nej, men iallafall efter det ska vi va med markus&abodi igen, fast inte jessica vet något *fniss*, hihi.
Hon kommer inte vela (a), iallafall inte efter hure höll på i slutet idag -.-''
Aja, sen efter det, vid tre ungefär taggar jessica hem till sig igen :(
Så kommer väl mamma och hämtar mej någon gång, sen fixa mej, sen kaaanske tagga in till reggaefestivalen med jonas&markus :D , &om msn har tur får man med sej någon annan också (:
Så nu vet ni hela min dag imorn!
P U S S <3! 
 
heltmegaofixadebilder.
Ska fixare imorn, om jag har tid (a)
Ska göra ny design också, så fort jag har tid! :D <3

Kommentarer
Postat av: sawir

sv: tack! Jag ska göra det nu ;) en video blir det! :D

haha, nej det står inte fel, jag är 97a! :D Vad trodde du jag var? :)

2009-08-07 @ 11:46:17
URL: http://sawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0