Hemma igen (a) <3

Hejsan sötnosar :D<3
Nu är jag hemma igen ;)
Trevligt vare, stina följde också med:)<3
Träffade på basse&samuel vid stationen :D
Sen satt vi &hade kul på bussen (:
Juste fördendelen, så i tors när vi var i stan, vare en från msn som hade sett mig, hihi (a).
Men aja, när vi kom till våla gick det ingen buss, så följde med hem stina en timme, sen tog jag bussen hem därifrpn vid fem :)
Nu gör jag inget, ska väll leta fest, fia mig&äta.
Så kommer lia vid sju något också.
pussss :* <3
mina köp;

Wb sofia, så köpte lika tröja som henne (a)
h&m, 249kr :)
hihi, världens bästa hörlurar! :D
clas ohlssons, 69kr :)
&mina favorit skor (a), har haft de förr, men nu äre helt pajja.
Hehe, men nu vare rea, &jag hitta inga andra, så fick bli ett par likadana.
Skopunkten, 99kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0