Massa skit :)

Tjenare snyggaste ;) <3
Ah, somsagt var det skit kul igår , ivarjefall för det mesta ((:
Jag vaknade vid sex imorse &kunde inte somna om, lia vaknade vid halv åtta, så vi gick upp.
Sen någon gång gick hon och la sig igen xd , så jag gjorde väll samma sak.
Aja, nu har hon precis åkt hem, det ser ut som en jälva svinstia på mitt rum måste jag säga! :o
Jag menar det också, typ en del av golvet är helt jälva svart utav smuts x).
Haha, svinhungrig är jag också, och i nöd utav att borsta tänderna :D
Så nu måste jag fixa en himla massa saker innan jag kan göra något annat, får se vad som händer idag.
&nu blev det en himla massa skit text igen, höhö..
pussspusss<3


Kommentarer
Postat av: JOANNA

jadå!

jättefin bild:)

2009-08-16 @ 14:58:27
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: patricia

sv; okay har precis varit i stallet :) vad har du gjort i veckan da? :) Pussar

2009-08-16 @ 15:50:42
URL: http://patriciamariayared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0