Trevlig dag :)) <3

Tjenare hejsan :D <3
Börjar bli grymt dålitg med besökare, men det ska jag ändra på, är liksom mest för att jag inte är inne på msn ;o
Sen förstår jag inte varför ingen svarar på mina kommenterar? börjar ju nästan tro att de liksom aldrig blev skriva eller något ..
Men aja, skolan idag var först fetttt seg , men efter lunch typ, då jävlar blev det fart i oss :D
Hihi, men hela dan var rolig ivarjfall ((: 
Slutade vid typ ett eller något, efter skolan taggade jag typ hem, dannenberg tagga med etftersom han skulle hämta sina saker, sen medans vi vänta på bussen gick vi mest ba runt ((:
efter någon gång kom elin också, så skulle han ivarjefall tillslut hem, sen köpte jag&elin glass (a)
Gjorde lite saker, och nu är jag inne :D
hihi,  pusss sötnosar:* <3


Kommentarer
Postat av: Eliin (:

hih , skicka inte svar till min blogg , den ligger på hyllan ett tag framöver ;)

hihihihi , vi va fett sega :8 "/

måste ändras ! :D (A)

hihihihi , <3333

2009-08-20 @ 17:54:06
Postat av: Johhanna (:

sv elin; hihi, dt gör jag nte , eftersom jag redan vet dt (aa,

huhuhu, aaah :o

klart som fan ;)

pusss älskling :* <3

2009-08-20 @ 18:24:16
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg! har lagt till dig på bloglovin, lägg gärna till mig :)

2009-08-20 @ 18:40:44
URL: http://moaevelinas.blogg.se/
Postat av: Lia

gumman älskar dej <3<3<33

2009-08-20 @ 19:20:31
URL: http://stinalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0