Uppsala.

Hihi, hejj igen sötnosar :D <3
Jag, Elin&Aniela taggade sedan till uppsala (:
Kollade massa affärer, nu har ju även cubus öppnat i uppsala :D (y, men det var alldelles fullproppat med människor där! :o
Ja, herregud. Men antagligen öppnade det idag eller något (:
Åt mat på jallajalla typ, trevligt.
Skulle boka smink kursen som jag fick i julklapp, men man lärde visst boka minst en månad före, och jag hade tänkt mig på lördag xd, haha, trodde knappast att de hade så många kunder :D för er som undrar var det på make up store.
Aja, fick inte tag i precis allt jag skulle ha, men ska in på lördag igen, så köper väll fler saker då (:
men nu är jag ivarjefall hemma, trött som satan.
Pussss <3

Köpte; 
Mjukisbyxor, cubus 110kr.
Rouge, H&m 49kr.
Mascara, Kicks 130kr.
Foundation, H&m 98kr, jag hade sån tur att det var extra pris, och det fanns bara en kvar i rätt färg :D hihi.
Hårfärg, h&m, 59kr st.
Sen köpte jag födelsedagspresent til både tobbe&lia, men de kan jag ju varken visa på bild, skria vart jag köpt, eller ur mycket de kostade, hihi (a).
Sen så färgar jag väll håret någon gång, har ingen aning om när ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0