pluggis (h, höhö.

Hejj sötnosar :* <3
Har inte gjort så mycket sen sist, bara suttit vid datorn typ :)
Har faktist redan börjat plugga til so provet, inte för att det är förnes den 11 sept, men är lika bra att bärja nu när man inte har något annat (;
&jag vet själv, att det inte kommer hålla i sig så länge, det är ju inte precis en sak man vill göra (a)
Men aja, nu ska jag gå till tven och svulla fika, höhö ;$, tror jag kommer börja bli riktigt tjock snart, har börjat äta något sjukt mycket onyttiga saker :o
Men aja, hare bäst! :D <3
pusssss

Höhö, och bilden blev inte liiite dålig när jag laddade upp den? ;ss 

Kommentarer
Postat av: jessica

haha! Du har verkligen inget att oroa dig för xD <33

2009-08-22 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0