Bilder från eve,

Hejj sötnosar :)) <3
har inte gjort så mycket idag, typ kollat på tv, städat rummet osv.
Haha, jag är fett stolt över att jag faktiskt städade :D mår liksom inte så mega bra idag, haha xdd
Aja, ska ut senare, med elin som vanligt ;)
Men just nu är hon hos sin pappa &sen kommer det gäster hem till henne, så det är väll ett tag kvar.
Det  är faktiskt en himla tur att jag lovade att va med henne idag, annars skulle jag nog gjort absolut ingenting idag.
Höhö, men skriver väll mer senare :)
pusssss<3
Bilder från Evelina;
Det var alla bilder, fick alla ifrån fanny eftersom jag själv inte tog en ändå,så tack för det! :))
Sen varför jag inte skriver några namn, är för jag inte kommer på allas just nu, höhö ;$
Men aja, bilden som jag är med på, kan ni ju ursäkta :s 
Eller ah, fanny är ju fin :D (y <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0