höhö, färga eller inte?

Nu är det så att jag funderar på att färga mitt hår mörkare igen, fast verkligen inte svart, vilket jag blev lurad till sist x).
Haha, ivarjefall, varför jag vill färga håret är för att alla sa att jag såg mycket äldre ut förra gången jag gjorde det.
&eftersom jag rätt ofta får höra att jag ser yngre ut än vad jag är, hihi, ah, typ därför :)
Men har fortfarande inte bestämt mig, så ni får hjälpa mig (a), 
inte för det är så många som svarar, men iallafall ..

Hihi, ni får trycka på bilderna för att se de större, eftersom jag verkligen hatar bilder på mig själv, lika dåliga varje gång (a)
Så därför vet ju alla redan att både ser helt störda ut, rajjjjjt?
Sen så tyckte jag nu, att jag tror jag tycker jag är finare i det jag har nu, men vette fan..
Är ju värt att se vad någon snäll människa tycker ivarjefall :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0