Fre-lör.

Tjaa snyggaste ((; <3
Han inte skriva igår iallafall, sorry.
Men aja, i fredags så kom vi på tok försent hem till eve (a, sen gjorde vi väll lit saker, typ åt mat, kollade på film, nästan alla badade osv. :) trevligt.
Sen sov väll en del över, så åkte de flesta alla förutom jag&fanny vid elva.
Så kom släkten från våla, så fika vi, kolla på film, åt, och fikade igen x).
Haha, men sen tillslut bar det ivarjefall hemmåt, men trevligt var allt iallafall ((: <3
Så kom jag hem typ vid sju eller något, typ fixade mig på en halvtimme, och sen var det att åka hem till robin.
Så var vi där ett tag, typ gick till vallen vid elva eller något sånt, sen stannade vi väll till någon gång, sen skulle vi tillbax till robin, men så långt kom vi aldrig.
Sen typ åkte vi hem och jag gick väll och la mig.
Men aja, pussss<3
nu kommer det en himla massa bilder;
1. Marcus&Nisse
2. Robin
3. Adde&Nisse
4. John
1. Marucus
2. Marcus
3. John&jag egentligen, men det vill vi nte se (a)
4. Adde
1. Marcus&Adde
2. Chaplin, stavning?
3.Robin&marcus
4. Nisse
1.Robin
2&3, mackor x))
4. Nisse
1. Haha, marus i solariumet
2.John
3- Marcus
4.Adde 
1. adde
2&3. billy&robin
4. John
1. Adde, marcus, nisse
2. Nisse, robin, marcus
3. Billy, adde, marcus
1. Nisse, robin, marcus
2.marcus
3. Nisse&Robin
4. adde
1. Adde, marcus, nisse
2.Robin
3. robin
4. Adde
1. Billy&adde
2.Marcus, adde&Nisse
3&4. Adde, Nisse, Marcus
1. Nisse
2. Robin(?)

Bilder från eve kommer senare :D  pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0