fått reda på vem det är som pajjar min dator :@@

Tjaa snyggingar ;)<33
Jag är sjukt ledsen för att jag inte har skrivit något idag, men det är min jävla äckelbrors fel.
Datorn har ju krånglat en hel del, det vet ni ju?
Medans han har varit borta hela dagen kollade jag på film på hans dator , eftersom vädret ute är skit!
Efter det , hittade jag varenda liten jävla skit sak finns på min dator, det är alltså min egna bror som sitter &förstör min dator :@
Själv tycker jag bara det är sjukt, att han inte har någon jävla medkänsla för andra, men det är väll något han aldrig har haft, och jag vet gott&väl vartifrån det kommer..
Men aja, han får okupera hela mitt rum med hans jävla dator, för han ska kunna ha något internet, &sen går han och har sönder min dator, vilken jävla tacksamhet va?
Fyfan! , &nu har han såklart blivit något väldigt sjuk, typ spyr som fan, så han kan inte fixa skiten.
Jag är såååhär nära på att ta bort allt skit på hans dator, men isånafall kommer han väll slå ihjäl mig , jag svär!
Aja, ska väll sluta skriva om den skiten nu, ni har får allt frö ofta mycket skit text, sorry för det!
aja, skriver senare elr ngt ,
pussss<3

Har inga bilder eftersom det är johns dator -.-''' ;ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0