spara inte bilder i jpg flera ggr om :)

Tjenare :D <3
Sorry för dålig upptadering, men har inte precis något att skriva.
Internet har krånglat sönder, så har inte haft något på över en timme :/ hihi, tror jag är lite beroende ;$
Men aja, har tagit lite kort.. alla blev dåliga som vanligt.
Sen mår jag illa som vanligt ;s fick nyss upp spyor i munnen typ, haha, trevligt.
&För er som vill veta pratar våran lärare pratar om svininfluensan något himla mycket, 5 dödsjuka i sverige just nu, förra veckan car det bara 4 :o
Hihi, nu blev det en massa allmänt skit.
Aja, pussss :* <3


Hihi, lite cp bild (:
Men vet ni? :)
Att om man redigerar en bild flera gånger, som har jpg, så förstör det bilden en hel del.
Så om man håller på att redigera en bild, och inte är klar, ska man helst spara den i ett annat format så länge, &sen när man vet att man är klar kan man spara den i jpg :)
Det ska visst funka mycket bättre.
Tycker att det var ett väldigt bra tips, med tanke på att jag brukar göra om mina bilder en massa gånger.

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack så jättemkt! bra med dig? =)

2009-08-31 @ 20:59:14
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Erica

Jahaa okej :P

2009-08-31 @ 21:02:19
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0