uppsala imorn (a) :D (y.

Tjenare gullungar :D <3
Imorn blir uppsala med Sssötastelin :D <3 hihi, var typ evigheter sen man var där nu :o ;s
Men aja, det är typ en miljon saker jag måste köpa :o
Skor, mjukisbyxkorgrejjs, foundation, mascara, rouge, present till lia, kanske present till tobbe om jag är snäll (a), eh, sen tror jag faktiskt inte det var något mer som jag måste ha, så det var väll inte så mycket men iallafall :)
Men nu till en annan sak, får lite problem på dampet som sitter och ringer hela tin &inte säger ett skit -.-''
Visst, en sak om man snackar, men skit drygt när det ringer och ingen säger något, för man känner sig så jälva dum, haha (a)
Typ ba "hej" sen tyst, sen lägga på, så ringer den typ två ggr till efter dt x)
Haha, men skit samma :D
pusss bästaste ni (a) <33


Kommentarer
Postat av: sanna

sv; heheh Tack!



Fin bild :)

2009-08-26 @ 23:12:38
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0