Jag saknar internet.

Heey!(:
Det var länge sen man skrev här nu, så känns helt ovant.
Sitter hemma hos elin, hon råkade somna i sängen hennes (a).

Nu har jag varit utan internet i nästan tre månader, usch säger jag bara!:(
Men om jag har fattat rätt, så skulle mamma köpa oss ett internet nu, när allt med kronofogden osv är över, vi får väll se hur det blir.
Annars kommer jag väll tillbaka i sommar, då ehe, en annan sak ska fungera bättre (y).

Jag vet att designen är piss & skit, och ser ännu värre ut på vissa datorer, hah, men ska fixa den så fort jag nu får internet, vilket kan ta sjukt lång tid, men skit samma.
Vill även tillägga att jag fortfaranade har flera besökare varje dag, så några kommer ju ivarjefall läsa det här ((:

Nu ska jag inte skriva nå mer, för det är ju egentligen helt ovärt, det är bara de att jag faktiskt saknar att blogga, något grymt mycket! (a) tihi.

Eller jo, en sak! (a)
I som senast februari, köper jag systemkamera, woho! :D
Puss påer sötnosar!


Höh, någon bild på elin och mig som jag snodde på hennes blogg ((:
Jag har mina kläder på ett grymt snyggt sätt, men annars så.


Kommentarer
Postat av: Elin (:

JAG SOV FAKTISKT INTE!

bara halvslumra (aa) :D haha

saknar dej och älskar dejj bby :) <3

2009-12-29 @ 00:02:23
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0