Bada&Middag ((; <3

Hejj, :D <3
Jag är sjukt ledsen för jag itne har skrivit något idag, men jag har inte haft tid :o
Jag&lia gick upp typ 40 min innan vi skulle gå till bussen, haha (y
Så det var bara att fixa sig snabbt, sen tog vi bussen in till stan för att pka till fyrishov (:
Men när vi väl skulle kliva av, och hade tryckt på stopp, åkte busschaufförcp bara vidare, sen några meter efter ba "skulle ni av där?" &vi ba "jaaa" 
Sen åkte hon vidare :s, så vi fick kliva av på den efter.
Så badade vi iallafall en massa, kulkul (((: 
Hoho, evindar var typ där, han såg mej, fast jag såg inte honom (a. 
Sen skulle leo ha varit där, men honom såg jag verkligen inte ;o
Aja, det var illafall mycket kul :D
Sen fixade vi oss snabbt, någon gång.'
&Gick iväg till alla affärer, träffade på Anette, och sen tagga jag till bussen.
När jag väl kommit till våla, hämtade mamma upp mig på en gång, så åkte vi vidare till Aniela för att äta mat (:
Gott&trevligt vare :D <3
Så nu är jag hemma igen, efter en fullproppad dag, haha.
pussss! :D<3

Haha, jag diggar våra ben (h.
Var inte ens meningen att jag skulle ta bilden (;
Men visste inte vad jag skulle ta för bild nu (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0