Drar till lia snart, skriver imorn :*

Hejjj fina mäniskor :D§
Drar till lia snart typ tror jag, men aja, när hon hör av sig (;
Hon sa igår att det var ungefär mellan tre-fyra.
&klockan är halv tre nu, så det är inte så jätte långt tid kvar ;]], höhö.
Så nu är jag väldigt stressad :o
&dum somjag är har jag slängt alla mina kläder i tvätten, smart va? :D
Eller hade liet kläder kvar, men tröjan jag skulle ha hade visst en massa fläckar på sig -.-' , bra (y.
Så nu har man något väldigt fina kläder på sig, eller något..
Men måste packa klart nu&göra tusen andra saker ;o
Kommer inte skriva något mer förens imorn, 
pussssssss :*<3

<3!
vet att jag har haft bilden förr, typ massa gånger, redan :D
Men det har jag ju liksom med alla bilder, så det spelar ingen roll :D, hoho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0