Gräsö elr lia idag (: <3

Hejsan gullungar ((: <3
Vaknade någon gång, lalala.
Duschade &nu sitter jag här.
När jag satte på internetet fick jag en väldig överaskning :o
Jag fitt mitt vanliga sms om att jag överstridigt gränsen för internetet den här månaden, själv tyckte jag det lät helt sjukt, det är mer än halva månaden kvar ju, och jag har använt det mycket mindre än i vanliga fall.
Tex. så har jag stängt av det om jag ska någon stans osv.
Så då blev jag nästan irriterad, men sen nu när jag änvender det funkar det normalt iallafall, haha :D (y
Aja, skulle iallafall vara med liafia idag ((:
Men sen kom mamma &sa att vi skulle till gräsö, just idag -.-'
&liafia ville inte tagga med dit, fast jag förstår henne, så blir ingen liafia idag :(
Men nu var det inte helt säkert, men om det blir gräsö, så blir det ju iallafall olivia :D <3
Aja, får väll se hur det blir (;
pussssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0