Haha, konstigt långt inlägg, hehe, ingen kommer läsa :D

Tjenare ((; <3
Jag läste på ens bdb "en flicka behöver sin pappa.."
I det fallet hade han dött i cancer, sorligt :/
Men då börjar man tänka, eller ja visst, jag har gjort det förr också.
Hur vore det om man skulle ha en pappa? Fast då har jag aldrig tänkt mig att de skulle bo tillsammans, för det är lite för svårt att tänka det.
Fast att det skulle vara min egna, det kan jag aldrig tänka, för han är ju fan sjuk i huvudet, då skulle allt bara ha varit värre.
Visst min syster har det bra där, men hon minns inte hur han egentligen är, &hon märker inte hur mycket han smörar för henne heller.
&Visst, alla de som har hört vissa saker för varför jag hatar honom så mycket, kan säkert tycka att det inte är något speciellt, att det inte är något farligt alls.
Men det ni får höra, är ju inte alls mycket, och heller kanske inte de värsta sakerna.
Sen var jag ju så liten då, det gjorde säkert sakerna mycket värre.
Sen kan det ju även vara svårt att se sig sakerna, hur det egentligen var.
Och precis som någon sa, jag har mitt egna liv nu. Sista gången jag träffade honom var precis en vecka innan jag skulle fylla åtta, och redan då tyckte jag illa om honom, och jag verkligen hatade att åka dit.
Hur skulle jag då ens kunna komma dit nu? 
usch nej, fyfy.
Ända gångerna jag kan säga pappa till honom, eller inte riktigt så, men att jag har en , är såhär.
För att det inte ska bli allt för krångligt, och för ni ska fatta vem det liksom handlar om.
Sen en sak till, john brukar jämt säga att jag är adopterad, eller ja, mest förr. Men det kan ju hända någon gång då&då.
Mamma har ju liksom ljus brunt hår &blåa ögon, jennie är blond med blå/gröna ögon &john har väll mer mörk blont hår nu &blå ögon. Sen kommer jag med brunt hår&bruna ögon, haha, ibland känne rjag mej faktiskt lite utanför ;)
Men aja, nu blev det ett långt inlägg med massa osammamhängade konstiga saker, men om jag skulle tagit det mer detaljerat osv..
Skulle det blivit myyycket längre, haha ;D
pusssss!



Kommentarer
Postat av: elli

"Jag läste på ens bdb "en flicka behöver sin pappa.."

I det fallet hade han dött i cancer, sorligt :/"

kan det va min bdb? ;/



/BengTant

2009-07-12 @ 22:12:31
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#49
Postat av: jessica

haha din lilla dummer! xD bara för att din pappa och din mamma inte har bruna ögon! Det kan ju komma från någon annan i släckten, långt tillbaka ;)

2009-07-13 @ 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0