haha (:

Hejsan svejsan snyggingar :D<3
Marcus ville att jag skulle följa med &bada, så ba "jag kan ta med mig jonas också"
&då kom jag på att jag faktiskt hade någon jonas i månkarbos nummer, så var det han x)
Fast han har inte mitt, men iallafall (a.
Men tror iallafall inte att jag kommer palla, har nog ingen skjuts heller så.
Det vore en sak om lia kunde tagga med, men hon är påväg till sthm för att fira sin bror (:
Men nu till en annan sak, igår när vi badade,  tappade jag ett utav mina örhängen :'(  huhuh.
Men lia skulle kolla om hon hade kvar något utav sina såna :D, så om jag har tur så har hon det ((:
Aja, pussspusss<3


Kommentarer
Postat av: alaa

haha aah men du loggar aldrig in på msn :o <3

2009-07-17 @ 12:01:42
URL: http://alaahakim.blogg.se/
Postat av: alaa

haha men adda mig du då :)

[email protected] :)<3

2009-07-17 @ 12:28:22
URL: http://alaahakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0