Hem till lia lilla idag :D <3

Tjenare snyggingar! :D<3
Anna-karin har precis vart här &pratat, vilket jag inte ens tycker var nödvändigt -.-''
Vaknade fem min innan hon kom, haha (y
Måste duscha &skit nu, sen ska jag med liafia hem när hon kommer hem från sthm :D<3
Jag ångrar mig att jag klippte mig, eller iallafall att jag tunnade ut det så mycket, jag skulle ha klippt mera istället.
Fast det är bara just nu, det är ju inte fixat nu, så kanske ser bättre ut sen. höhö.
&i annat fall är det inte hela världen :D
En sak till, det ska regna ända tills på tisdag, om inte ännu längre, det här suger!
&Just ja, det skulle komma ännu fler mygg hit, så mycket så man inte skulle stå ut, typ så sa de på nyheterna.
Fast nu hade de iallafall lagt ner 40miljoner kronor på att försöka stoppa det, typ.
Aja, måste duscha nu, 
pussssssssssss! :* <3


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fin bild :D

2009-07-11 @ 14:33:49
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0