Hemma igen (:

Hejsan sötnosar :D<3
Nu är jag hemma igen, har haft fler besökare än vad jag fortväntade mig, så nu är jag glad (a.
Aja, iallafall så igår gjorde vi inte så mycket, snackade först en massa &sen kollade vi på film på kvällen och sen typ inget mer (:
&idag taggade vi till kistagallerian ett tag, jag hade inga pengar men iallafall :D
Var där ett tag, sen taggade vi tbx hem igen, typ kollade på film igen (a.
Hoho, så typ gjorde vi inte så mycket.
Sen taggade jag hem igen vid halv fem (:
Men tack för de typ två dagarna :D , det har varit trevligt ((: <3
Nu ska jag väll inte göra så mycket, tänkte gå ut någonstans och ta bilder, börjar bli helt tomt, &jag lär behöva de sen.
Men vi får se om det blir idag eller imorn (;
pusssssss<3

Evelina :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0