hohähähåhöhö (:

Helo gullungar :*<3
Haha, jag måste få säga att jag har gjort bort mej lite :D
Men spelar ingen roll, för det första så är det en enormt liten sak, före andra så händer det ju väldigt ofta att jag gör bort mej (a, för det tredje är det lika bra att hare sagt, ifall någon skulle nämna något, jag vetju att vissa kan få det till att låta annorlunda än vad det egentligen är.
Så ja, så var det med de (;
Imorn händer inget alls, skulle ju egentligen träffa leo imorn, men han kunde typ inte :/
Så händer väll inget speciellt alls.
Juste, sen är regnet tillbaka :'( :oo
&vi har tappat bort alla nycklar till det här huset, väldigt lyckat va?
Men vi ska leta imorn, vi hittar säkert på någon utav de, så det är nog ingen fara :)
&hahohhhö, är kanske inte en sån bra sak att skriva på bloggen att vi inte kan låsa? hahaha.
Skit samma, ska sova nu tror jag, fast är inte ett dugg trött , men iallfall :D
pussssssssss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0