klippa mig eller inte, svara! :D <3

Tjaaaa :D <3
Just nu, hatar jag mitt hår, det känns bara grymt fult hela tiden.
Så tror att ajg ska klippa upp det lite, som jag hade förr.
Det längsta kommer ju ändå vara lika långt, vad tycker ni? :D 
svara gärna, tack (a
pusssssssssss! (k) <3


Såhär?
Eller såhär, fast just?
Fast om jag får säga som jag tycker, sser håret bättre ut på den första bilden, men det brukar se helt stört ut, där var det iallafall dugligt.
&på understta ser det ju inte precis så jätte bra ut, men aja.


Kommentarer
Postat av: Amir

understa såklart :D <3

2009-07-09 @ 11:07:50
Postat av: Johhanna (:

sv amir; okejokej :D <3

2009-07-09 @ 12:06:25
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0