Kollat på kamera (:

Tjatja snyggingar (; <3
Jag har suittit och kollat en del på kameror, eller ja, extremt lite (a.
Men iallafall.
Har hittat en som jag tycker verkar bra, och samtidigt till ett bra pris ((:
Såhär står det;
Kompakt och användarvänlig kamera med 12,1 megapixel, 4x optisk zoom och 2,7” LCD-skärm. Finessrik digitalkamera i slimmad design med många funktioner som hjälper dig fota fantastiska bilder. Kameran har ansiktsigenkänning för klarare porträtt, korrektion av röda ögon och Steady Shot som hjälper dig motverka och reducera bilder som blir tagna under ostadiga förhållanden och svaga ljus. 
Picture Motion Browser är en mjukvara som förenklar bildhantering, sökningar och visningar på din PC. 12 MB internt minne.

Men somsagt har jag inte kollat så mycket, så vi får väll se ;) &isånfall blir det iallafall inte förens jag fyller år, vilket det är två månder kvar tills -.-'
Kollade på blocket om det fanns något billigt så länge, men hittade inget vidare bra precis..
&För er som undrar kostar den här kameran, som jag har kollat på, bara 1290kr , yeah :D
Och visst, det kanske inte är vlrdens proff kamera, men fan så mycket bättre än en mobil kamera, haha.
Men somsagt, vi får se (;

Sony DSC-S980 - NYHET! 
sry för liten bild, men pallade inte spara bildern osv (;
&Plus, det kanske inte är så viktigt för er att veta hur den ser ut, eller hur? :D
P U S S < 3


Kommentarer
Postat av: Amir

jag e inte bra på kameror men den verkar ju vara värd pengarna :P <3

2009-07-17 @ 00:03:52
Postat av: Mickis

Har en sån. Den är bra :D

2009-07-17 @ 00:16:39
URL: http://mhsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0