lialialia hela tiden :D<3

Hejjj sötsate människor :D<3
Så igår var jag somsagt hos lia, först åt vi typ pizza i våla &svullade oss, själv tycker jag att det har blivit mycket utav det på senaste tiden :o
Fast finns anledningar också.
Sen tagga vi iallafall hem till lia, kommer inte ihåg vad vi gjorde förutom att va ute &srpinga lite och kolla på film, sen fördendelen råkade vi pajja hennes tv ;$ höhö.
Aja, sov väll typ vid tre, sen vaknade vi nio av att mitt alarm lät högt som bara den xd.
Så har vi väll ätit, lia fixade sig en massa &så satt vi typ vid datorn, så ja, chillade mest bara :)

Haha, &nu till när vi kom hit.
Ja, då var alla min kläder helt borta, jag blev skiiitirriterad! :o
John sa att han hade lagt ur de ur torktummlaren, och sen i en korg, men korgen  var tom.
Mamma svarade inte på telefon.
Sen tilllsut när jag fick tag på henne, hade hon lagt in skiten i torktumlaren igen, för det var visst helt blött.
Så då var inte mina kläder rena.
Sen när de torkat klart, är den tröjan som jag har tänkt ha, fortfarande smutsig, och sen har den krympt som bara den, &nu tror jag att jag typ har damp eller något så irriterad jag är!
fyfan.
Aja, har fixat mig en massa, och blablabla.
Blir iallafall ön ikväll, jag hoppas verkligen att det blir lyckat, men det tror jag att det kommer ((: (y.
Aja, tänker inte skriva något mer nu när jag är så irriterad,
pussssss<3

bilder kommer sen för min dator är sjuk i huvet! ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0