Mitt linne är borta! :o

Hejj sötnosar :*<3
Vaknade typ vid sju imorse &var hur pigg som helst, men vem vill gå upp då liksom?
Så sov vidare till nio, var hur pigg som helst då också, men råkade somna x), så sov till tio (:
Aja, just nu letar jag efter mitt svarta linne, eller jag har ju flera stycken, men det är just ett speciellt jag vill ha, det är heeelt borta! :o
Skit samma, har inget mer att skriva nu typ (:
Fast det jag har skrivit hitils har ju varit så himla intressant också (h.
pusspusss<3


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

va roligt sweetie! jag har just lagt till dig på bloglovin.. lägg gärna till mig så blir jag super duper mega glad. ler. =)



btw, hoppas du finner ditt linne!

2009-07-31 @ 11:03:21
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0