pacckkarr..

Tjenare sötisar (; <3
Håller fortfarande på att packa, fast har inte hunnit med så jätte många kartonger, typ tre st.
Jag fattar verkligen inte hur det kan bli så mycket kartonger! :o
För det kommer bli typ dubbelt så många än vad det är nu ..
Höhö, fast tex. bara paintball sakerna tar upp två lådor, kläderna minst fyra osv.
Fast har bestämmt mig för att försöka sälja paintball sakerna sen, för har iallfall ingen användning utav det etfer att nisse sålde sitt.
Jag har liksom bara använt skiten två gånger, lyckat (y.
&sen alla mina kuddar, filtar och täcken tar typ upp tre eller fyra plastsäckar, höhö.
&alla mina typ prydnader tar upp tre kartonger, ändå har jag rensat bort två kartonger med det ;s
Huh, ja, jag har helt enkelt vädigt mycket saker som inte används..
Men om man är dålig på att kasta saker, så är man ;]
pusssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0