taggar till uppsala med lia nu (: <3

Hejjj gullungar :D§
Har hittat mitt linne nu, det låg på helt fel ställe, nu behöver jag bara pincetten, mina ögonbryn börjar se ut som jag vet inte vad ;s
Men nu känner jag mig faktistk enormt taskig ;$,skulle träffajesper idag, men nu ska jag visst åka in till uppsala med lia (a, sorry.
Höhö, fast kan ju alltid ses efter det :D , fast då är lia med, men det gör säker ingenting, hoppas jag :)
Aja, annars får vi väll ses någon annan dag.
&Juste, jag skulle kanske va med evindar&några till i uppsala också, men det skiter jag nog i (a.
Haha, jag tror jag säger lite för mycket till folk ..
Aja, måste fortsätta fixa mej nu :D 
börjar få bråttom såg jag :o
pussssssssssssssssss<3




Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Naw tack så mycket! =) hoppas att du forstätter att följa mig längre fram, sötis.



ha det så trevligt i stan, ler. kram

2009-07-31 @ 12:59:29
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0