tröttttt ;o

Helo sötbarn :D<3
Jag är något sjukt trött idag :o 
Måste duscha, men är inget varm vatten kvar, eftersom mamma gjorde dt nyss -.-'
Det är faktiskt fint väder ute, jag vill bada, men vet inte var eller med vilka.
Tror inte det kommer bli något, pallar nog inte fråga någon idag, lite lat (a.
Datorn funkar fortfarande som den ska, ena hårdisken eller vad det nu är, har fått ett annat namna &man kan inte göra något med den. 
Om man ska gå in på den , så står det att man måste formatera om den först.
Sen så är internet damp, varje gång man sätter på det, blir det en mindre plupp på täckningen, och det gäller både telias&telenors internet.
Sen funkar inte vissa hemsidor, osv.
Aja, fett drygt iallafall ;o
Virussökte två gånger igår, men kom inte fram något -.-'
Aja, nu ska jag sluta klaga :D
pusssss!<3

Asså, ni får ursäkta om jag har haft  bilden förr, men har absolut ingen aning om vilka jag haft eller inte, ska kolla på det senare idag, 
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0