tråkigt, igen, yeeaaah (h

Hejru snygging :D <3
tjalala, idag har jag inte gjort något alls, som vanligt :D
Eller ja, typ.
Typ datorn för hela slanten bara (h
Har suttit &laddat upp &tagit bort samma bilder om och om igen på pea, hehehohohiihi, men då får mån något att göra ett tag iallafall (a)
uh, asså, seriöst, kul för er som läser, jag skriver iallafall bara att jag har tråkigt hela tiden.
Visst, jag skulle kunna skriva om andra lite roligare saker iallafall, men det finns anlednigar till varöfr jag låter bli.
Men jag lovar att jag ska göra något snart, tex. så kommer lia hit imorn :D
Äntligen ska man göra något! :D
hihi, pussspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fin bild :)

2009-07-05 @ 21:45:34
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Amir

jadu, tänk om lia inte kommer då? fy vad roligt du kommer ha då :D <3

2009-07-06 @ 02:13:19
Postat av: Johhanna (:

sv amir; hahah, ah :(

Men hon får lov att kma! :o

Annars får jag va med john igen ;p hah xd<3

2009-07-06 @ 12:09:16
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0