Hoho, tråkigt (a)

Hejsan svejsan :D <3
Haha, vet ni? Stina tycker inte att någon utav mina designer är bra, hon säger att jag borde ta bilder på mig isätllet (a.
Hihi, hon är knäpp :*
Aja, haha, har inget att skriva nu heller, som vanligt nu för tiden :o Måste ta &ändra på det! 
Men jag kan ju passa på &berätta vad jag&eve sa när jag var hos henne, haha x), har liksom glömt bort det ;9
Haha, men såhär;
Eve "om vi heter 08or, vad heter ni då? 0292or eller?"
Jag; "Jaaha, nu fattar jag varför det kallas 08or!"
Eve; "Ja, men vad heter ni isf?"
Jag; "Eh.. ja, vi kallas för bondar"
Hahahaha, fattar ni? :D fast va kanske inte exakt så, men jag sa sådär iallafall (a.
Tror jag är lite dum ibland x) aah, för asså, det heter ju bönder, sen är jag nog lite seg också :D
hoho, pusssss :*<3




Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-07-26 @ 23:47:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Rösta på nummer 2 på min veckans blogg, vore snällt :)

2009-07-27 @ 03:00:18
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0