dålig bloggare(:

Hejsan svejsan :D <3
Läste nyss på elins blogg att hon hade börjat skriva väldigt mycket ointressanta saker osv..
Haha, kan säga att jag känner precis likadant :D
Fast, jag har liksom skrivit o ointressanta saker hela tiden, så whatever?
Det är bara de, att jag har börjat skriva lite fler inlägg, eller ja, ganksa mycket fler (a.
Eller .. njaa. det beror på vilka dagar.
&sen precis som hon också skrev, har jag aldrig några bilder osv.. men somsagt, ska fixa en kamer så fort som möjligt, då kanske jag tar lite fler.
Mobilkameran e sämst när det gäller att ta på människor, det blir bara suddigt.
Aja, ni får stå ut, &faktiskt..
Så om ni tyckte att min blogg var allt för dålig, så skulle ni inte läsa, rajjt? :D
hihih, pusssssss<3

Hoho, vet att liksom själva det viktigaste i bilden är suddigt, men allt är ju inte det iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0