privata nr -.-''

Hejsan gullungar :* <3
Jag måste säga att det är något sjukt med alla dessa privata nummer hit&dit ;o
På bara typ lite mer 'än en timme har det ringt fyra stycken ;o
Första hörde jag inte ett skit utav vad han sa, elle jo, lite, han var jälvigt arg.
&sa att jag inte kunde kalla honom för gammal gubbe för jag visste inte hur gammal han var, det vr de ända jag hörde, haha.
Nästa vette fan vare var för något konstigt, det var iallafall tre-4 stycken som pratade på något annat språk.
Ett svarade jag inte på, och sen det sista ba pratade om vanliga saker.
Haha, &igår var det tre st (?) som ringde på privat nummer, tror iallafall det var tre.
Fast två gånger var det samma person men iallafall (;
Haha, fast lite roligt är dt ju faktiskt, fast roligare när lia är med :D
hihih, pusss :* <3
aaaapaaaaaaaaaaaaa, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0