huhuh, datorn helt pajjj :(

Tja gullungar :D <3
John kollade lite på datorn, det var skapligt mycket fel på den -.-''
Men nu funkar iallafall internet igen..
Ska höra med mamma om hon ändå inte kan gå dit &försöka få den bytt, även om garantin har gått ut.
Liksom, jag har fått lämna in den 5ggr, gett den till typ min förra granne två ggr (han jobbar med datorer så), &om jag hade lämnat in den snabbare första gången den gick sänder, istället för att vänta ett halvår, skulle jag lätt ha fått lämna in den fler gånger. 
Bra kvalite? , verkligen inte! :o 
Aja, om inte det funkar att få en annan dator, så ominstaller vi om den istället.
Men nu ska jag äta, 
pusssss<3

säämst bild, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0