Back home again.

Tja snyggingar ;)) <3
Är hemma igen, eller var för ett tag sen, men iallfall.
Köpte ivarjefall typ en byrå, eller något i den stilen, bättre än inget.
Men efter det fick jag sitta &åka runt en himla massa, plus att min mobil dog, det var himla kul (y.
Ja, sen blev vi fasttagna utav polisen också (h, höhö, men var bara lite fortkörning.
Aja, är iallfall hemma nu &håller på att sätta upp skiten, absolut inget jag har lust med, men det måste göras så lika bra att göra det.
Egentligen så vill jag just nu träffa folk, vem som helst, spelar fan ingen roll vem.
Men kommer knappast bli något utav det, bor man öde så gör man (;
pussss sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: Viktor

Öde!? vad är de för snack du använder om tärnsjö? :o

2009-07-29 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0