piss väder, spöregnar nu -.-'

Tja snyggingar :D <3
Nu ska jag berätta, att inatt &imorn ska det regna som bara den här :(
Lia hade sagt att det skulle regna as mycket imorn, och sen skulle jag kolla om det skulle bli bättre väder snart, så är det tom. en varning för hut mycket det ska regna :o
Sen ska det regna på fredag också, sug kuk.
Men sen skare börja bli lite bättre väder igen, eller iallafall dugligt.
Just nu åskar det bara ;o
Förövrigt har jag 20 myggbett på ena foten :o
&syster kommer hem imorn elr idag (: , efter ha varit borta i en månad :)
Just ja, den här jälva samhället till byhåla suger.
Nu kan man inte vara ute på kvällarna längre, utan att bli anklagad för allt som förstörs osv.
Bra, verkligen. Längtar tills man flyttar till uppsala ist, där finns det ju fördendelen ite fler människor, yeeasss :D
Hoho, ska fördendelen börja spara lite på internetet, så det inte tar slut varje månad -.-'
Aja, nu ska jag inte skiva mer om ditt&datt :D
pussssssssss!


Kommentarer
Postat av: Amir

det regnar idag men imorgon kanske solen skiner så blunda nu och le åt alla goda tider :) <3

2009-07-08 @ 22:00:22
Postat av: Johhanna (:

sv; så skare va! :D <3

2009-07-08 @ 22:19:00
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0